"If adventures do not befall a young lady in her own village, she must seek them abroad"
- Jane Austen

"Don't cry because it's over - smile because it happened"

perjantai 22. lokakuuta 2010

Komediaa kerrakseen

Vaikeaahan täällä on pitää rahoistaan kiinni, sen olen saanut todeta jo moneen kertaan. Viime aikoina olen kuitenkin panostanut enemmän elämyksiin kuin materian keräämiseen (mutta kyllä siihenkin päästään varmaan taas pian). Varsinkin komediaa on piisannut näiden viimeisten viikkojen aikana. Olen käynyt kaksi kertaa Just the Tonic -standup-illoissa (Leicester Square Theatre'issa perjantaisin ja lauantaisin), ja tänä iltana kävimme Lauran kanssa (siinä samaisessa teatterissa) hyväntekeväisyyskeikalla. Siellä esiintyi neljä koomikkoa, joista yksi oli Ed Byrne, joka on yksi lempikoomikoistani. Yleensä olen saanut parin punnan lippuja keikoille, mutta tästä suostuin maksamaan täyden hinnan (ei sekään kuin £15), koska halusin ottaa tilaisuudesta vaarin ja käydä katsomassa sellaisia koomikoita, joiden tuotantoon olen tässä kesän aikana tutustunut ruudun kautta. Samalla periaatteella päätin satsata oikein kunnolla (£20) ja mennä katsomaan Simon Amstellin megakeikkaa 02-arenalle ensi kuussa. Tämän lisäksi tulee varmasti vielä useampi halpa Just the Tonic -ilta (esim. huomenna (tänään) luonani vierailevan Annan kanssa).

Eikä siinä vielä kaikki! Muistatteko Suomenkin telkkarissa muutama vuosi sitten pyörineen Graham Nortonin talkshown? Siinä homo brittikoomikko haastattelee julkkisvieraita ja järjestää hulluja tempauksia (katsokaa YouTubesta "Graham Norton Show" ellei muistu mieleen). Ensi viikolla kuvattavassa jaksossa esiintyvät Nortonin lisäksi (tietojeni mukaan) Lee Mack (koomikko), James Blunt, ja... minä! Tai siis, katsomossahan minä olen, toisin kuin kaksi muuta edellämainittua, mutta silti! Sain siis neljä lippua katsomaan ohjelman kuvauksia, jeejee! Liput ovat ilmaisia, laitoin hakemuksen ehkä viikko sitten, ja tänään ilmoitettiin että ensi torstaina tapahtuu.

Että hauskuutta on tiedossa jatkossakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti